Friday 28 October 2011

::::Zaman Kanak-Kanak.::::

Alohai..!! pejam celik..pejam celik da besa aku ni rupenyer..ngatkan masih kecil lagi..walawee..Fuhh..!!! sejuk betol hari ni..rasa macam kat London pulak.. hahaha..padahal sebab hari hujan..kikiki..perasan sungguh betol la..
Entry pade hari ni adalah mengenai zaman kanak-kanak aku dulu..


macam yang semua orang rasa,bile kite da besa ni..kite msti na balik ke zaman kanak-kanak..agak-agak knpe la ea..?? kenape ramai orang kalo bole diputarkan mase mahu kembali ke zaman kanak-kanak..?? mari kite cari kepastiannyer.....

  • sebab mase time kite kecik-kecik dulu,kite tak payah pikir pape pown..bangon,main,makan,pegi sekola,tido balik..time pegi sekolah maen jugak kan..??jangan na kelentong aku kalo you'all cakap you'all g sekolah kusyuk giler blaja..kan3..?? haha..
  • mase kecik-kecik duit belanje sekolah ke, pegi kedai ke,atau na beli ape-ape ke..mak ayah yang kasi..xde kene keje untuk dapatkan wit belanje untuk setiap hari..Right..?
  • dulu mase kecik-kecik tak payah na pikir na kmas rumah ke,na tolong mak masak ape..balik-balik da main terus pegi dapor makan makanan yang sedap-sedap..kan..??bangon pagi-pagi mesti rumah da kemas da..xde na pening-pening kepale pikir na kemas rumah..
Seronok kan bile kite jady kanak-kanak balik..tapi apekan daya..mase yang berlalu xkan berputar kembali..manfaatkan mase yang ade dengan perkara-perkara yang mendatangkan faedah dalam hidup kite..na enjoy bole tapi biar berpade-pade..=)


ape-apepown semua tu sudah menjadi kengan kepade aku..Btway,ZAMAN KANAK-KANAK MEMANG THE BEST IN MY LIFE..^_^ ..okela..aku akhiri entry aku ni dengan ucapan terime kaseh..t8 care of yourself..


No comments:

Post a Comment