Saturday 10 September 2011

SIAPA DYA ..??

Assalammualaikum...

hye u'allzz u'allzz semue..(eceh mcmla ramai sgt na tgok blog ko) hahaha..(perasan je m'manjang ni)..pade mlm na indah lagi berbunge-bunge ni..aku na meng'update'kan blog aku yg kosong ni..so far,Alhamdulillah la..ade jugak yg sudi na singgah kjap kat blog aku ni..tq so much pwenzz..=) tak lupe jugak kpade 'followers' aku yg suda m'daftarkan diri tu..~Tq aLot BebEh~

Actually,aku na mulekan entry ni pasal  'SIAPA DYA'...na taw knpela aku ni ttbe na cte pasal someone dlm blog aku..actually dy ni adela orang yg sgt2 special dlam idup aku ni..t'lalu bnyak sbb knpe aku sgt suke pade dy...mesti korang na tgok spe dy an..?? MEMPERSEMBAHKAN :::::::----------

Ini la orangnyer..~kacak dan bergaye kan~ hahaha..~bergaye la sgtkan~ aku sgt sukekan dy sbb dy ni bole jdy kwan ,boyprend ,& yang paling penting ble aku susa senang..dy sentiasa ade utk bgi semangat kat aku..=)...~wah..! jiwang la pulak aku mlm ni kan~

hahahaha..die ni mmg goolapp sket kulitnyer..tapi tu sume xpnting kan..yang pnting die sgt2 baek dgan aku..n kdang2 je romantik.. hahahah..(t'gelak besar)..na taw x sbb pe kulit dy salu gollapp..mne x nyer,blik kg klo aku col or sms..'katmne tu..?'..Jawabnye..'tgah mancing'.. mane xgelap.. hehehe..tpi xpe,hitam tu la nmpak kelelakian ye daakkk..???

sebenarnye,ktorang ni ddok satu kg..m'besar same2 dari kecik sampaila ke besa bangke ni (uikkk..!ade le..?? muke kompuiss)..so,ape yg aku suke dy mmg da taw..n ape yang dy suke aku pown da taw..jadi,klo blik kg tu snangla ktog na b'jumpe or keluar..=) tapi skang 2-2 da sibuk ngan keje masing2..~dye bkeje , aku blaja~ aku pown tga blajar utk pham dri dy..~ yang penting skarang ni aku kne berfikiran lbey mtang drpade dlu..=P

agagagagaga...klo korang na taw..die ni mmg suke tangkap gambar aw..~yang aku perasan la~ dlam hnset aku yang dlu bnyak btol gmbar dye..tpi apepown..~i like bebeh~ ..Sbb yang ke-2 aku suke dy..dy ni snang na d'ajak kemane-mane..~al-maklumla aku ni smenjak ddok sni..aku ni kuat jlan aw~..tpi aku kne tgok mood dy jugak..klo dy penat,xkanla aku na pkse2 dy pulokk an..??

Urmmm..Sbb yang ke-3 pulak...dy ni seorang yang tak berkire pasal duit..~pade aku la..korang aku xtaw~
aku ingat lagi ade satu mse tu..aku btul2 tga sengkek..xsangke ade rzeki kan..dy dtg tlong aku..~Syukur SanGt2~ xterbalas jasa die..=) mudah2han Allah murahkan rezeki nyer satu hari nanti..~Bak kaTe 0ranG:::::------ SetiaP oRang Tu aDe keLebiHan & KelemaHannYer an~


hahahahaha..tgok tu..dgan mulut t'nganga nyer..=D die ni salu buat aku epy..klo aku kua ngan dy an..ase na t'gelak je sbb dy ni mmg satu kpale dgan aku..~aku merepek , dy lagi la kan..b'plus2 da..nseb baek xjady plus liner taw yunk..~ ahahahahahahahaahaa....






hahahahah..banyak x aku letak pic ktog..saje na buat korang jelezzz ~cewah~ xdela..aku guroo2 je..=P Btway, thanks to pembace2 sekelian..harap ko tak getik or anggap aku ni mengade la kan pasal aku tulis bnde2 personal ni..actually,aku write atas ade permintaan.. so,aku xna hmpekan hati orang..~ kte kene tulis dengan ikhlas ati ea Bebeh~~~~~



ThankS AloT...
p/s :Pade SesiaPa yanG SingGah bLog aKu ni.. JanGan lUpe kaSi ikaN akU yanG kaT aTas tu maKan ea...=) nnTi dy0ranG lapaaa....KesiaN.....



2 comments: