Thursday 1 September 2011

SelamAt haRi RayA aiDilFitRi..@_@

Assalammualaikum...

oke kwan2..welcome to my blog lagi..urrrmm..agak2 korangla..entry ape yang aku na tlis kali nih..hehe..mstila pasal raye kan..(tgok tajuk pown da taw).. haha urrrmm..(amboi mgeluh sakan ea cik aniz nh) bkan pe penat..kali ni aku na crite mcamne aku braye tahon ni..best ke tidak ke..

actually,aku nh baru je blik dri pegi beraye ngan mmber baek aku..fuhh..!!(ade gye mcm awal ashari x??) hahaha..~gilak punyer orangla~ na taw, ya Allah..punyer la letih+panas+b'peluh2 eden+ktiak pown basah..~melellehhh~ mne x penatnyer,aku ni g jlan tgah2 hari bute kan..mmg na mati kering la kan..^_^
xsampai bape uma je ktog pegi sbb da xlarat da.. haha ape ag klam kabut la ktog blik sbb alasannyer na dduk dpan kipas..~alasan b'munasabah langsung~..

tapi de 1 bnde yang u'allz xtaw..mase aku braye ke-3 nih la aku baru merasa na pakai baju raye aku nih..klo x,tgantungla baju aku tu kat dlam almari tu..~so0deeyhh aku tgoknyerr~
                                               ni la baju raya aku tahon nih..cantik x?? cntik x..? 


banyak prkare yang berlaku sblum dan slepas aye..firstly,bju ni sbenarnye bukanla warna yang aku nak utk raye nh..aku na warne merah tpi mse bli tu aku tsalah plih..so,dengan ktentuan aku terrrbeli warne ni..so,aku pkir2 blik mybe da tkdir aku pakai baju warne maroon nie..(ayat sedey la pulak)..wuuuu ='(
tapi papepown orang t'syg aku ckap xpe klo aku plih warne tu..hehe..nseb bek la dpat support..(b'bunge sket ati aku nh)..mak aku pown ckp warne nyer cantik..(lagila b'bunge2 an) hahaha...

aku b'syukur ke hadrat ilahi..aku msih d'panjangkan umo da msih bole beraye pade taon ni..hari ini aku dpatla beraye brsame orang yang t'syg n fmily aku..alamk..!idea aku ni mule 'mgering'...adoiii..adoiii..cpat2 idea..perah2 kepale tu..mmandangkan idea aku pown tga kurang..korang tgokla pic aye aku nh dlu..^0^
         ~selamat Hari Raya Aidilfitri,empunye diri m'mohon 10 jari mmhon maaf jika ade salah & silap~



                                                  ~sempat beraye b'sama si dia~




                                                                          ~si Dia~


okela korang..aku ase an,idea aku nh da kne curi ngan pak meon sblah uma nih..langsung da xde... xpe2,nnti aku g serbu rumah pak meon tu mnx balik idea aku tu..papew pown..thanks la sbb na bce entry aku ni yg agak mcam na mgarut nh..

oke..! have a nice day beb..
papew pown..i love u sayang..<3<3...

No comments:

Post a Comment