Tuesday 15 November 2011

AKU MULE RASA BAHAGIE..^_^


Assalammualaikum W.B.T...


        Hey guys.. how are you today..? Entry pade kali ni, aku na ceritekan btape betuahnye aku dapat hidup kat dunie ni disamping orang-orang yang bermakne disisi aku..Banyak faktor yang bole menyebabkan aku rasa-rasa epy duduk kat sini.. Antaranye adalah :-----


  • Firstly, aku epy sebab dilahirkan oleh yang mum yang sangat2 sayangkan aku..macamtu jugak dengan my father..ape yang aku inginkan tak pernah dyong merungut..cume kadang-kadang je dyong akan tunaikan lambat.. mungkin bersebab.. tak sabar na balik kampung na jumpe my parents n my siblings..=)
  • Secondly, aku epy sebab ade Mr.J dalam idup aku..mesti ade orang menyampah aku syik mention pasal my boyfwenz..so, ade aku heran.. haha.. buat ape aku na selindung-selindung dengan orang yang aku sayang.. tak rugi kemane pown kan..? malam tadi, pade pukul 2 lebih, aku terjage sebab ade mcj masuk..rupe-rupenye mcj dari Mr.J.. die kasi ayat2 romantik.. For my Love, you are so sweet Dear.. i love you so much dear..
  • Thirdly, aku epy sebab ade kawan2 yang sangat2 baek dengan aku..Especially yang rapat ngan aku..thanks to you all sebab jady kawan aku sepanjang aku berada at cni.. Smoge persahabatan ni kekal sampai bile-bile..

Lastly,setiap orang mesti ade someone yang istimewa di hati kan..so,manfaatkan mase yang ade, habiskan mase dengan orang-orang yang kite sayang..tak kirela sape-sape pown..=)


Thank you for reading this entry..
See you again..

No comments:

Post a Comment